Labiritul comunicării în sistemul de lucru hibrid

Mă bucur că am parcurs împreună cu oamenii din QUALITANCE călătoria prin labirintul comunicării și al relaționării în sistem hibrid.

Lucrurile au funcționat în mod fluid în toate ateliere de well-being realizate în cadrul companiei și vei afla în continuare ce a contribui la acest fapt.

Consistența activităților desfășurate în cadrul workshop-ului Cum comunicăm eficient și constructiv on-line și off-line a fost dată de competențele în comunicare și relaționare ale participanților, unii dintre ei conducând echipe în sistemul de lucru hibrid.

Nu a fost un curs de dezvoltare a abilităților de comunicare, ci un atelier practic de wellbeing, orientat către experimentare, conștientizare și optimizare.

Experimentare

prin implicarea în activități inedite, diferite de cele din viața de zi cu zi.

Conștientizare

prin descoperirea/ luarea în considerare a ceea ce participanții fac deja cu succes și a ceea ce pot schimba, în scopul comunicării și relaționării cât mai eficace și eficiente pentru performanță și viață bună împreună.

Optimizare

prin stabilirea de obiective de dezvoltare a comunicării și relaționării pentru consolidarea punții dintre performanță și starea de bine.

Labirintul din imagini are ani buni de utilizare în numeroase situații și contexte, de la workshop-uri și team building-uri și în companii antreprenoriale și multinaționale la antrenament psihologic pentru performanță în sport.

Și-a făcut treaba și de data aceasta. Oamenii care au participat on-line i-au ghidat pe cei prezenți la birou pentru a deplasa mingea din punctul de start în cel de finish.

Pentru mine cel mai surprinzător a fost de timpul în care au parcurs traseul în condițiile stabilite. A fost mai mic decât cel obținut de echipe de lucru egale numeric, urmând același instrucțiuni, în același spațiu fizic.

Ce i-a ajutat pe oamenii din QUALITANCE

  • Faptul că au interacționat în mod direct anterior și se cunoșteau.
  • Experiența și competențele de comunicare și relaționare.
  • Orientarea și menținerea activă a atenției exclusiv către sarcina de lucru.
  • Sentimentul apartenenței la echipa mare a companiei, în condițiile în care fac parte din unități organizaționale diferite.

Deși nu sunt un fan al ecranelor negre, împreună cu participanții la aceste ateliere am ajuns la concluzia că atunci când energia este direcționată în modul potrivit, prin comunicare și relaționare constructivă, obiectivul asumat de toți cei implicați poate fi îndeplinit cu succes și voie bună.

Fotografii preluate de pe pagina de LinkedIn QUALITANCE – Link postare


  • Atelierul „Cum comunicăm eficient și constructiv on-line și off-line” face parte dintr-o serie de șase ateliere de well-being realizate împreună cu oamenii din QUALITANCE.
  • Atelierele sunt organizate în sistem hibrid (on-site și on-line concomitent), cu prezenta mea la biroul QUALITANCE.
  • Buget de timp: 1.5 – 2 ore/ atelier, în funcție de dinamica activităților.
  • Perioada de desfășurare: septembrie – noiembrie 2022

Dacă îți place articolul sau ți-a fost de folos, dă-l mai departe.

Decizia ta de a colabora se poate concretiza contactându-mă direct începând de acum.